måndag 29 augusti 2011

Dag 20

En riktigt dålig dag med huvudvärk som inte ville ge med sig. Tryck i huvudet och illamående. Samtidigt väldigt känsliga ögon. Hade svårt att få ner mat på grund av illamåendet. Lättade till kvällen och jag bakade ett LCHF bröd och rörde ihop en räkröra. Jag åt ett flertal värktabletter under dagen, men trycket ligger fortfarande kvar och huvudet är känsligt för snabba rörelser. Vet inte om det beror på dieten eller något annat.

Frukost (3)
Baconomelett på 3 ägg

Lunch (o)
Rökt lax

Middag (0)
Rökt lax

Kvällsmål (3)
LCHF bröd
Räkröra

Totala mängden kolhydrater: 6




5 kommentarer:

  1. Har du fått i dig tillräckligt med vatten?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag försöker ju dricka. Men kanske borde jag ha druckit ännu mera.

    SvaraRadera
  3. Ja kör på 1 ½ liter varje dag, mindre än det å ja börjar få lite smått ont i huvudet. Ja tar det största glaset ja har, tror det är nästan en ½ liter som ryms i den, En sån till varje måltid :D

    SvaraRadera
  4. Jag ligger väl på ungefär samma. Brukar dricka två glas vatten innan måltiden och ett glas med maten. Kanske jag borde dricka lite mera där emellan. Har försökt hålla ett glas i timmen, men det är inte alltid möjligt eller så glömmer man när man är trött.

    Kan tänkas att jag har en massa slagg i kroppen eftersom magen vägrar samarbeta utan fibrer. LCHF brödet gör dock susen, så nu tänkte jag försöka köra med det varje morgon.

    SvaraRadera
  5. drick inget strax efter maten, helst före eller några timmar efteråt, annars sköljs all näring ur maten tillsammans med vattnet ur magsäcken, när du dricker med maten. Det lärde jag mig en gång via en naturterapeut. Ganska logiskt egentligen...

    SvaraRadera