tisdag 27 september 2011

Dag 46-49

Jag har kommit hem och haft möjlighet att göra min egen mat. Vilken lycka. Att kunna gå till kylskåpet och ta fram det man behöver. Veta att man får i sig den mat som kroppen kräver.

Jag började att gör en stor portion av Guggis köttfärssoppa. Den har jag njutit av i flera dagar. Den är så god att man blivit halvt beroende av den.

Idag har jag malt mjöl av både nötter, linfrön och mandel för att ha till hands när jag bakar bröd. I morgon blir det ett LCHF bröd. Det har jag inte gjort på länge.

Vikten har nästan stagnerat. Har inte kommit ihåg att väga mig på länge. Ställde mig på vågen när jag kom hem och den visade 55.7. Ja, det är nästan 1 kg, men det är över tre veckor sen jag vägde mig senast, så viktnedgågnen är ju rätt liten beaktat till tiden. Kanske har kroppen börjat hitta den vikt som passar för min kropp. Själv känner jag att jag mår väldigt bra och den här vikten är helt ok för mig. Allra bäst känns det vid 54 men det är det ultimata.

Vikt: 55.7

3 kommentarer:

  1. Ps. Så kul att du trivs med dieten! Det gör ju jag också! :)
    Att viktnedgången är liten kan förklaras med att du fick för lite fett när du var i jobb. Men även en liten viktnedgång är viktnedgång! ;)

    SvaraRadera
  2. Det är faktiskt första gången jag har hittat en diet som känns bra och inte betungande. ok, lite betungande är det när man inte har tillgång till rätta livsmedel. Men inte betungande att klara av. För jag mår bra av LCHF. Och jag får äta mig mätt och dessutom sånt som är jätte gott. En stor skillnad till tidigare dieter när man jämt kännt suget att äta.

    SvaraRadera
  3. On account of Idol Lash, it accompanies a multi day unconditional promise. This is all that anyone could need time for an individual to choose whether or not to keep the item. Normally the principal results wind up noticeable in half a month.

    Click Here

    SvaraRadera