onsdag 7 september 2011

Dag 28 och 29

Fick ett jätte bra tips - att sätta en matsked linfrön i maten för att hjälpa tarmarna på traven. Det ska jag testa på. Har en stor påse linfrön i skafferiet som ska tömmas.

Har mått oförskämt bra. Jag har inget som helst sug på sötsaker. Det är nästan svårt att förstå. Det enda som får det att vattnas i munnen är frukt. Dom röda härliga äpplena som drar blicken till sig i affären. Men jag har motstått frestelsen. Tillsvidare...

Jag har fortfarande inte fått till en soppa. Kanske använder jag den köttfärs jag köpte idag till det ändamålet.

Frukost (6)
Bondost 200g

Lunch (2)
Tonfisk
Kaffe

Kvällsmål (4)
Camillas nötbröd
Kaffe

Totala mängden kolhydrater: 12

Gårdagens kolhydratsaldo: 7

1 kommentar:

  1. kom ihåg att det är bäst att använda sig av krossade linfrön, de naturella kommer ut som de kom in, de gör just ingen nytta, eftersom de är så hårda.Men, du kan lägga dem i blöt över natten och på det viset få dem mjukare, ifall det är de hårda du har hemma..

    SvaraRadera