fredag 23 september 2011

Dag 44-45

Vår kära kock har fixat fett åt mig. Gjort biffar inlindade i bacon och annat fint. Tack, tack, tack för underbara människor som ställer upp. Jag har hållit mig mätt länge och känt att jag mår så mycket bättre igen. Tyvärr har jag lidit av migrän, vilket har varit (alltför) ofta förekommande den senaste tiden.

Jag fick tips av flera personer att Magnesium skulle kunna hjälpa mot besvären med myrkrypningar i benen. OCH att Magnesium även kunde minska migränanfallen. Kanske är det just Magnesium som är boven i dramat. Så fort jag kommer hem ska jag kila till apoteket och inhandla Magnesiumtabletter. Tusen tack för de värdefulla tipsen.

Har snart mina 10 dagars arbetspass bakom mig och ser fram emot 10 sköna dagar med egen vald LCHF kost där hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar